...

עכשיו, גם בבית – הדפסה בתלת מימד!

הדפסה בתלת מימד

תוכן עניינים

עד לא מזמן רכישת צעצועים לילדים, כוסות וצלחות, מחזיקי מפתחות, ארנק ואפילו תכשיטים, הייתה מותנית בקפיצה למרכז הקניות.

וכיום? אתם יכולים לייצר אותם בעצמכם! אז לא, אינכם צריכים להשקיע סכומי עתק בהקמת מפעל.

מה אתם כן צריכים? לרכוש מדפסת המאפשרת הדפסה בתלת מימד! אנחנו ב-fritech שמחים להציע מגוון מדפסות תלת מימד המותאמות לשימוש ביתי.

אז אילו תכונות במפרט המדפסת אמורות לעניין אתכם וכמה עולה מדפסת תלת מימד לשימוש ביתי? התשובות, לפניכם:

הדפסה בתלת מימד מותנית במדפסת איכותית – איך בוחרים אותה?

לא יכולים לחכות להדפיס מלחיה ופלפליה, כיסוי למכשיר החכם או כוס אספרסו מעוצבת? רגע לפני שאתם יוצאים להרפתקת ההדפסות (ואכן, מדובר על הרפתקה!), דעו ע"פ אילו תכונות, מאפיינים ותנאים יש להעריך את המדפסת:

  • החומרים התומכים – אז לא, במדפסת הזו לא תשתמשו בדפי a4, אלא במגוון חומרים – מפלסטיק, דרך ניילון ועד אלומיניום. הגדירו את החומרים שאיתם תרצו לעבוד, ורק לאחר מכן השוו בין מדפסות שיודעות לעבד ולהדפיס אותם.
  • משקל המדפסת – סביר להניח כי כבר פיניתם מקום למדפסת שלכם (למרות שטרם רכשתם אותה). למרות שאתם עתידים להציב אותה במקום קבוע, מומלץ לרכוש מדפסת במשקל שיאפשר לכם לנייד אותה בקלות. ההמלצה היא על מדפסות במשקל 7 ק"ג – 11.5 ק"ג.
  • אחריות – זהו אולי לא הדבר הראשון שתחשבו עליו, אך שימו לב: כדאי מאד לרכוש מדפסת המגיעה עם תעודת אחריות. ב"פריטק" אנו משדכים לכל מדפסת אחריות לשנה שלמה. את האחריות והשירות תוכלו לממש בביתכם / במשרדכם, או במעבדה שלנו, לבחירתכם.

דברים נוספים שראוי לקחת בחשבון עם בחירת המדפסת:

  • עובי השכבה
  • קוטר חומר הגלם
  • קוטר דיזה
  • תוכנת ההדפסה
  • מדפסת שקטה / מדפסת רועשת

"מה קורה במידה ונגמר לי חומר הגלם במעמד ההדפסה?"

זו שאלה שנשאלת לא מעט ולא במקרה, שכן מדובר על תרחיש שכיח למדי. לשמחתכם, גם אם תשלחו פקודה להדפסה ותוך כדי יגמר חומר הגלם, המדפסת תדע להמשיך מהמקום בו היא נעצרה. לדוגמא: נניח ונגמר לכם ה-SILK תוך כדי ההדפסה. תוכלו להכניס SILK חדש, והמדפסת תמשיך את פרויקט ההדפסה מאותו המקום. הדפסה בתלת מימד על בסיס הפונקציה הזו חוסכת כמובן המון זמן ובעיקר חומר גלם. דוגמא למדפסת שכוללת את הפונקציה הזו – GOOFOO MIDO.

כמה תעלה לכם מדפסת תלת מימד ביתית?

מחירי כל המדפסות המוצעות ע"י fritech מוצגים בפניכם בקטלוג המדפסות שלנו. אנו מציעים כ-12 דגמי מדפסות שונות, כך שתוכלו לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לשימושיכם. מחירי מדפסות ביתיות עבור הדפסה בתלת מימד מתחילים ב-1490 שקלים ומגיעים עד 5990 שקלים.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן