...

אז מה אתם יודעים על כרסומות?

מה אתם יודעים על כרסומות?

תוכן עניינים

שמעתם את המושג מכונת כרסומת? או כרסומות? אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם עד כמה הייתם עובדים קשה ללא מכונות.

לשמחתכם, הפעילות העסקית המבורכת שלכם מונעת ע"י צוות עובדים נאמן, המפעיל את המכונות שעושות את מרבית העבודה.

הודות למכונות, ביניהן גם כרסומת, ניתן להגיע לרמות גימור ודיוק מושלמות. אז מה אתם יודעים על כרסומת ואילו שימושים עושים בה?

מכונת כרסומת – המכונה לעיבוד השבבי

אל רמות הדיוק שאתם לא יכולים להגיע, מגיעה הכרסומת – המכונה לעיבוד השבבי. הודות למכונה, ניתן לעבד מגוון רחב של חומרים, כאשר הדיוק אליו יודעת להגיע המכונה הודות לתהליך הכירסום, הינו יוצא מן הכלל. לרוב, נהוג לבצע תחימה בין 2 מכונות שונות:

  • כרסומת המתופעלת ידנית
  • כרסומת כמכונה הפועלת עצמאית ללא התערבות אנושית

כרסומת CNC – על אילו מכונות כרסום כולם מדברים?

אם אתם יכולים שלא לעבוד קשה, למה שתעבדו קשה? לצד מכונות הכרסומת הסטנדרטיות שהעבודה עליהן מבוססת גם על מגע יד אדם, עם CNC מדובר על תפעול שונה.

מכונות כרסום אלו מופעלות על ידי מחשבים, וכך אתם זוכים במניפה של יתרונות:

  • המקום לטעויות בפקודות שנשלחות – אפסי
  • פוטנציאל לחיסכון אדיר בכוח אדם
  • יכולת ליצור אובייקטיבים מחומרים שונים ובדיוק מושלם

מתעניינים אודות מכונה חדשה? אנו כאן לשירותכם!

החברה שלנו עוסקת בייבוא ובשיווק של מכונות הכרסומת CNC. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לפרטים נוספים. אם כל מה שאתם יודעים כעת הוא שאתם מעוניינים ביצירת אב טיפוס או פשוט במכונה שתשרת אתכם בשגרת העבודה, זה לגמרי מספיק!

הודות לניסיון המקצועי הרב שלנו, אנו יכולים להתאים לכם את המכונה האידיאלית בעבורכם! אנו מציעים מגוון רחב של מכונות, כאשר כל מכונה מותאמת לעיבודים מחומרים שונים – מפלסטיק, דרך ברזל ועד עץ. נבצע מולכם תשאול מקיף ומלא, ולאחריו נמליץ לכם על המכונה שתוכל לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

לא מצאתם את המכונה המושלמת לכם? לנו יש פתרון!

מאחר ואנו עוסקים גם בייבוא של מכונות CNC, נוכל לייבא בעבורכם בייבוא ספיישל את המכונה המתאימה לכם! אנו מכירים לעומק את כל המכונות המוצעות בשוק, נשארים ערים דרך קבע לעדכונים, חידושים ושדרוגים של מכונות, וכך גם יכולים ליצור את השידוך בין הצורך הספציפי שלכם ובין המכונה המתאימה ביותר.

מהו המחיר של מכונת כרסומת?

המחירים מוצגים אצלנו כאן באתר, כך שתוכלו להתרשם מהתכונות של כל מכונה ומהמחיר המוצמד אליה. חשוב לדעת: אחד היתרונות הבולטים שבעבודה מולנו, הוא המחירים! מדוע? משום שאנו מציעים מחירים ללא פערי תיווך, אלא במחירים של יבוא ישיר! התוצאה: חיסכון כספי אדיר שיכול להשאיר לכם יותר כסף בכיס, זאת מבלי לפגוע באיכות התוצרים.

אנו ב"פריטק", עובדים עם היצרניות הגדולות בעולם בתחום העיבוד השבבי ומכונות ה-CNC!

לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום!

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן