...

מכונת חריטה בלייזר – השימושים הנפוצים ביותר

השימושים הנפוצים ביותר של מכונת חריטה בלייזר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות נכנסו לשימוש במפעלים רבים מכונות חריטה בלייזר. המכונות הייחודיות הללו מסוגלות לבצע חיתוך מדויק ביותר של מוצרים רבים, ללא שבבים, ברמת פחת נמוכה מאד ובגימור בטיב מעולה.

המכונות החדישות שלנו אשר פועלות בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, מאפשרות לייצר כמות גדולה מאד של פריטים אשר זהים זה לזה באופן מדויק, תוך פרקי זמן קצרים.

מכונות החריטה הן כלי עזר ממדרגה ראשונה במפעלים אשר עובדים עם סוגים שונים של חומרים והדבר מייעל באופן מהותי את שלבי העבודה.

חיתוך עץ באמצעות מכונת הלייזר

מכונות חריטה בלייזר משמשים ככלי עזר לחיתוך העץ על סוגיו השונים לתעשיית העץ בכל רבדיה עקב התוצאות המדויקות מאד.

כך אפשר לחתוך משטחים של עץ גושני, MDF , לבידים כמו לבידי צפצפה, ליבנה, או פורניר וכולם ייחתכו בגודל זהה.

חיתוך נייר וסוגי קרטון במכונת לייזר

לנייר ולקרטון קיימים שימושים רבים בחיי היום יום כמו אריזות מעוצבות אבי טיפוס, דגמים ארכיטקטוניים מוקפדים, עיצוב פריטים והעברתם לפרינט כמו ספרים, כרטיסים ופולדרים לפרסום.

סוגי הקרטון אשר מתאימים למכונת הלייזר הם קרטון דחוס, קרטון ביצוע, נייר לבן בכל עובי, דופלקס בכל עובי ובריסטולים.

חיתוך פריטים מסוגים שונים של חומרים פלסטיים

פוליאסטר

חומר דק במיוחד בעובי 90 מיקרון ובגודל של A3. למרות היותו דק הוא אינו שברירי אלא חומר עמיד אשר אינו סופח אליו נוזלים ולכן מתאים ליצור תבניות בגדלים שונים.

פוליפרופילן

יריעה גמישה של חומר איכותי אשר עיקר תפקודו הוא כציר ולכן מייצרים ממנו תבניות חזקות.

פרספקס

חומר הפרספקס מתאים מאד לצרכים שונים כמו ייצור שילוט פנים ושילוט חוץ עקב היותו עמיד בפני קרני השמש UV. מדובר בחומר פלסטיק שקוף שהוא קל במשקל אך חזק פי 15 מזכוכית. החיתוך החד יוצר קווים נקיים ובנוסף לכך צריבה בעומק משתנה של הלוח.

חיתוך גומי וסיליקון במכונת לייזר

מכונת הלייזר מסוגלת לחתוך סיליקון וגומי בכל דרגת קושי ובכל עובי, תוך ביצוע טקסטורות ייחודיות בגדלים לא סטנדרטיים ובאיכויות יוצאות דופן.

חיתוך בדים במכונת לייזר

מכונת החריטה שלנו מסוגלת לצרוב ולחתוך עורות, בדים טבעיים וסינתטיים. כמו כן המכונה היא בעלת יכולת הלחמה של שולי הבדים הסינתטיים כדי שהם לא ייפרמו. לאור היתרון הגדול של הלחמת שולי הבדים קיימת מגמה ברוב ההזמנות, לבצע הליך זה.

מכונות החריטה בלייזר יצרו מהפך של ממש בכל הקשור לייצור מוצרים מחומרים שונים לאור רמת הדיוק יוצאת הדופן ולכן השימוש במכונות הללו במפעל שלנו קורה בקנה מידה רחב מאד.

הנציגים המיומנים של המפעל המתקדם שלנו, ישמחו לסייע לכם בעת הזמנת חיתוך לייזר של כל כמות פריטים מכל אחד מהחומרים אשר המכונה המיוחדת מסוגלת לבצע חיתוך וצריבה שלהם.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן