...

מיתוג העסק באמצעות מדפסת תלת מימד

מיתוג העסק באמצעות מדפסת תלת מימד

תוכן עניינים

כעסק, הרי שגם אתם תרצו ליהנות ממיתוג אטרקטיבי ומחמיא. מלאכת המיתוג איננה נשענת על פעולה אחת ספציפית, אלא על מניפה נרחבת של פעולות ואסטרטגיות.

באמצעות שימוש במדפסת תלת מימד, תוכלו גם אתם להפיק מודלים שונים שיתמכו את המיתוג שלכם!

מיתוג לעסק – מדוע הוא צריך לעניין גם אתכם?

סביר מאד להניח כי אינכם מתחרים בלעדיים על לבו של קהל היעד שלכם. מטבע הדברים, הזירה העסקית מפגישה אתכם עם שחקנים חזקים, ולעתים גם עם כאלו שחזקים מאד.

בתרחיש האידיאלי, כל הלקוחות שמחפשים אחר שירות כמו זה שאתם מציעים, יפנו אך ורק אליכם. התוצאה: קהל לקוחות רב, הכנסות יפות ורווחים מרשימים. ובפועל, הדרך אל לבו של הלקוח אולי מעט ארוכה ומורכבת, אך אפשרית.

באמצעות מיתוג נכון, כזה שפונה אל קהל היעד ומבסס בעבורכם מוניטין חיובי, אתם יכולים להגיע אל לב הלקוח!

המיתוג יוצר בידול, מדגיש את הנוכחות שלכם בזירה העסקית ומאפשר ללקוחות לזהות אתכם באמצעות אלמנטים חזותיים המזוהים אתכם. באמצעות מדפסת תלת מימד, אתם יכולים להפיק שלל מודלים שיקשטו את הבית העסק, או יחולקו כמרצ'נדייז ללקוחות.

אז איך ממתגים את העסק עם מדפסת תלת מימד?

האלמנטים החזותיים המזוהים עם העסק שלכם, יכולים להיות מודפסים כעת על שלל מודלים!

במידה ואתם חוגגים אירוע עסקי חשוב (כנס, תערוכה או אירוע קד"מ), תוכלו להעניק במתנה ללקוחות שלכם מודלים שהודפסו במדפסת תלת המימד.

אז מה תוכלו להדפיס? השמיים הם הגבול:

  • מחזיק מפתחות
  • אגרטלים
  • כוס דקורטיבית
  • מסגרת לתמונה ועוד..

"עד כמה מורכב להפיק מודלים מהמדפסת?"

לא מורכב בכלל! על מנת להפיק מודלים שונים שגם יתמכו את המיתוג שלכם, אתם זקוקים לדברים הבאים:

  • מדפסת תלת מימד איכותית וכזו שמתאימה לצרכים שלכם
  • חומרי גלם באמצעותם תפקיו את המודלים
  • מחשב שדרכו תשלחו את הפקודות למדפסת + תוכנה ייחודית

הדפסת תלת מימד איננה מפיקה תוצר מוגמר, אלא שהיא מייצרת בעבורכם גופים שונים. על מנת להמחיש את הרעיון, דמיינו לעצמכם רהיט שאתם רוכשים ב"איקאה": אתם קונים רהיט מפורק שאותו אתם מרכיבים עצמאית. וכך בדיוק פועלת המדפסת: היא מדפיסה גופים שונים, אותם תחברו יחד לכדי תוצר שלם.

לא משנה מה אתם מדפיסים, אלא מה אתם מדפיסים

טיפ מאיתנו: בכדי ליהנות ממיתוג באמצעות מדפסת תלת מימד, חשוב לשלב את הסמלים המזוהים אתכם: לוגו וסלוגן. מבלי שתצרפו להדפסה גם את הסמלים שלכם, הרי שאין כאן כל אלמנט של מיתוג.

המודלים שתדפיסו בסופו של דבר ניתנים ללקוחות, עובדים ואנשי עסקים, כאשר כל מודל מודפס מגלם בתוכו פוטנציאל שיווקי-תודעתי משמעותי.

גם אתם מעוניינים לרכוש מדפסת תלת מימד לשימוש פנימי בעסק? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לפריטק! אנו מציעים מגוון רחב של מדפסות במחירים אטרקטיבים – ללא פערי תיווך!

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן