...

שירותי הדפסת תלת ממד

שירותי הדפסת תלת ממד

תוכן עניינים

העידן בו אנו חיים הינו מפתיע ומרתק, שכן הטכנולוגיות הרבות מתפתחות כל הזמן ומאפשרות לנו לייצר דברים שנראו בעבר כמו חלומות ואפילו קסמים שלא ניתן להגשים. כמובן שעל חלק מהטכנולוגיות בכלל לא חשבנו, וכעת – כשהן ניצבות מולנו, אנו נדהמים.

לפעמים אנו לא מבינים איך חיינו ללא הטכנולוגיות השונות. בין מגוון הטכנולוגיות המובילות שמתפתחות בקצב מסחרר ניתן לציין את מדפסות התלת ממד, מדפסות אלו מסייעות בין היתר לבעלי עסקים רבים שמעוניינים לקבל תוצרים איכותיים ומרשימים במהירות ולחסוך כספים.

מדפסות תלת ממד – מייעלות ומשפרות את העבודה

כפי שצוין – מדפסות תלת ממד מאפשרות למשתמשים, וביניהם לבעלי העסקים להדפיס במהירות רבה ובאופן מדויק. באמצעות המדפסות יכולים בעלי העסקים לייצר מגוון מוצרים. בין המוצרים שמדפיסים בעלי העסקים בימינו ניתן לציין: אריזות שונות, אביזרים לבית, אביזרים שמיועדים לרכבים, צעצועים, תכשיטים ומוצרים נוספים.

דוגמאות למדפסות תלת ממדיות

בין מגוון סוגי המדפסות, ניתן לרכוש מדפסות תלת ממד מורכבות שמוכנות לשימוש, כמו למשל: מדפסת עם מסילות ליניאריות בציר Z. השלדה של המדפסת עשויה מפלדה והיא מכילה משטח הדפסה מגנטי שניחן בגמישות.

המשטח מאפשר למשתמש להסיר חלקים שונים מהמוצר לאחר שהוא הודפס. למדפסת יש מסך מגע צבעוני ואפשר לבצע את ההדפסה באמצעות חיבור USB או כרטיס זיכרון.

דוגמה נוספת למדפסת מורכבת שמוכנה לשימוש היא מדפסת עם ראש הדפסה כפול שבאמצעותו ניתן לשלב בין שני חומרים או צבעים באותה הדפסה. למדפסת יש משטח הדפסה מתחמם, מסך LCD ואפשר לבצע את ההדפסה על ידי חיבור USB או כרטיס זיכרון.

כמו כן, ניתן לרכוש מדפסות תלת ממד להרכבה עצמית. בין המדפסות הללו ניתן לציין: מדפסת עם מסך LCD ומשטח הדפסה מתחמם. אפשר לבצע את ההדפסה באמצעות חיבור USB או כרטיס זיכרון. מדפסת נוספת מכילה משטח הדפסה מתחמם, מסך LCD וכיול אוטומטי וניתן להדפיס בה על ידי חיבור USB או כרטיס זיכרון.

מדפסות תלת ממד ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים

במידה שאתם מעוניינים לרכוש מדפסת תלת ממד ברמה גבוהה, אתם מוזמנים לפנות אלינו – חברת פריטק, ולמצוא מגוון סוגים של מדפסות תלת ממד.

כל המדפסות שלנו מיוצרות על ידי יצרנים מובילים ואנו יכולים להתאים ללקוחותינו את המדפסות באופן אישי, כך שהן יענו על הצרכים שלהם.

המדפסות שלנו נמכרות במחירי ייבוא ישיר, כך שאין פערי תיווך והלקוחות נהנים ממחירים משתלמים. כמו כן, אנו מספקים אחריות בבית הלקוח או במעבדה שלנו.

במידה שאתם מעוניינים לקבל מידע נוסף, אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטלפון, המייל או להשאיר את הפרטים שלכם בטופס ההתקשרות ונחזור אליכם במהירות האפשרית.

כמו כן, אתם יכולים להגיע אלינו בשעות הפעילות ובתיאום מראש, אנו נמצאים בכתובת: גינתון, דרך הזית 27.

נשמח לעמוד לשירותכם.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן