...

מדפסות תלת מימד – מקונספט למציאות ביום אחד!

מדפסות תלת מימד – מקונספט למציאות ביום אחד

תוכן עניינים

סביר כי גם אתם, לפחות פעם אחת בחייכם, נאלצתם לוותר על פריט מסוים מבלי שבאמת רציתם בכך.

שעון הקיר המיוחד שמחוגיו נשברו, הבקבוק הדקורטיבי שרכשתם בחו"ל ופקקו נעלם והצמיד שהסוגר שלו התעקם. רגע לפני שגם אתם שולחים את החפצים הסנטימנטליים לדרכם, חכו.

באמצעות מדפסות תלת ממד, תוכלו גם אתם להפיק בעצמכם מגוון מודלים מחומרים שונים – מניילון ועד אלומיניום.

אם עד כה הייתם תלויים ביצרנים ("מצטער, לא מייצרים את זה יותר"), הרי שכעת הכוח עובר לידיים שלכם!

מעבר לעובדה שהמדפסת עונה על צורך פרקטי, היא גם מעניקה סיפור אדיר עצם העשייה והיצירה. אנחנו ב"פריטק" שמחים להציע מדפסות תלת ממד לכל הקהלים, במחירים נוחים ועם אפשרות לייבוא אישי.

המדפסות שאנו מציעים מיועדות לקהלים הבאים:

  • עסקים – מדפסות המיועדות להדפסה של מודלים/סקיצות להדגמות, מוצרי אב טיפוס, מזכרות, מרצ'נדייז, פריטי דקורציה לעסק ועוד.
  • פרטיים – "צעצוע" לאנשים החובבים טכנולוגיה והדפסות תלת מימד. עבורם, ההתעסקות במדפסת היא סוג של אטרקציה ובילוי. באמצעות המדפסת ניתן להפיק מודלים שונים – מצעצועים ועד תחתיות לשתייה חמה.

"להדפיס סכו"ם חדש? נשמע לי מעניין!"

כל עוד אתם רוכשים את המדפסת המתאימה, תוכלו להדפיס כמעט את כל מה שעולה על דעתכם. מעבר לכך שישנו סיפוק אדיר ביצירה, הרי שישנו יתרון נוסף: אתם יכולים לייצר פריטים בלעדיים שלא יהיה אותם לאף אחד אחר – מתכשיט ועד סכו"ם בעיצוב ייחודי.

לא אחת אנו נשאלים ע"י המתעניינים איך ההדפסה עובדת.

אז נתחיל באיך ההדפסה לא עובדת: ההדפסה אינה זהה להדפסה של מדפסת הדיו הביתית. כלומר, המדפסת לא "יולדת" את המודל בפעם אחת, אלא שדרך עבודתה מעט שונה.

מדפסת תלת הממד מדפיסה שכבות על גבי שכבות של החומר הנבחר. לשם ההמחשה, נסו לחשוב על עוגת שכבות שבונים אותה שכבה אחר שכבה עד שהיא הופכת לעוגה מרשימה. המדפסת עובדת על אותו עיקרון – היא מניחה "לבנה על לבנה", עד שמתגבש המודל שאותו ביקשתם להדפיס.

"כמה עולות מדפסות תלת ממד?"

אנו מציעים מגוון אדיר של מדפסות! לכל מדפסת תכונות שונות וכל מדפסת מותאמת לעבודה בהיקפים ספציפיים ועם חומרים מסוימים.

המדפסות הביתיות מתחילות בעלות של 1290 שקלים, כאשר המדפסת היקרה ביותר עולה 4290 שקלים. מדפסות מקצועיות המיועדות לתעשייה ולעסקים כגון: חיתוך בלייזר, מכונת CNC, מדפסת UV ועוד… מדפסות אלה מתחילות ב-6790 שקלים ומגיעות עד 63,000 שקלים.

"ביצעתי השוואת מחירים ואתם זולים ביחס לשאר…"

אנחנו שומעים את זה לא מעט, וזה בהחלט נכון. הסיבה שמחירי מדפסות תלת ממד אצלנו כל כך נוחים אינה מקרית: כל המדפסות שלנו מוצעות במחירי יבוא ישיר. כלומר, במחיר הסופי לא מגולמות תוספות כדוגמת פערי תיווך וכיוצא בזה.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור
דילוג לתוכן